金樽装我斗十千

give me more评论【手抓空气】

暂时不接稿,感谢厚爱!

Crying In The Rain-Don Williams


If I wait for the cloudy skies

如果我等到阴云密布

You won't know the rains from the tears in my eyes

你就不会看到  在雨中我流下泪水

Though the heartaches remain

虽然心痛依旧

I'll do my crying in the rain

我只会在雨中哭泣

评论
热度 ( 22 )

© 金樽装我斗十千 | Powered by LOFTER